bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Lilly messar om flytt på onsdag.

Publicerad 2012-07-30 16:38:05 i Allmänt

Sjukt jävla bråkande idag på sms. Lilly ska komma onsdag eftermiddag och flytta ut och tänker ta med Maire för att köra och bära. Hon har inte någon inlevelseförmåga. Det är för starkt att ta med älskarinnan hem. Hon hotar ta med polis. Jag säger att jag bestämmer vem som kommer hem till mig. Jag säger att det ä hemfridsbrott om hon försöker ta sig in. Jag tänker inte släppa in henne!

Lilly fortsätter med att säga att Slim inte får åka med mig utomlands om inte Maire får komma in. Jag sa att Lilly får meddela Slim det. Jag försöker boka samarbetssamtal på familjerådgivningen men får vänta till i morgon för att det är semestertider.

En gammal arbetskamrat ringer, jag gråter i luren. Kamraten stödjer mig och säger att det är för starkt att Maire skall med. Och okänsligt av Lilly.

 Lilly har bokat flyttbil mellan tre till sju. Hur fan har hon tänkt då. Det finns inte en chans att hon kommer hinna. Dålig inlevelse och dålig förmåga att planera.

Jag är desperat. Jag mår inte bra. Jag behöver göra slut med Anna men har inte klarat det än. Ikväll kommer hon. Jag skall försöka göra det, eller? Jag har lovat henne sova hos mig. Jag skall prata med henne, kanske gråta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela