bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Slim har många varningar

Publicerad 2012-12-05 10:15:53 i Allmänt

I Slims skola på morgonen. Han har varning i fem ämnen.Ök om att han skall gå på alla lyxläsningar och att ha inte ska ha datorn. Han får tillbaks den när han är i kapp. Han vill sluta med franska men det vill inte vi.

Lilly var lika fet som tidigare. Jag sket i att snacka med henne efteråt. Det hade bara blivit att jag hånat henne för det. Jag fattar dock inte hur hon kan vara nöjd med sig själv när hennes missbruk går ut över ungarna. I Slims fall riskerar det hela hans skolgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela