bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Hämta Slim på flyget

Publicerad 2012-07-28 07:27:29 i Allmänt

2012 juli 28

Bråkade med Lillly i mejl och sms igår. Det började med at jag konfronterade henne med Maggan uppgift om att hon inte mått så bra som hon gör nu på tio år. Hon nekade först men sen kom det fram att det inte var på fejan hon lagt ut det utan på nån annan ”privat ” sida. Det blir hårklyverier och beskyllningar hit och dit men det viktigaste blir inte diskuterat: att Lilly mått dåligt i tio år utan att säga nått till mig!? Det har dessutom varit i nått snack om normalisering av att jag skall vara nn slags våldsman eller nåt? Snacka om att demonisera! Hon tycker inte att hon gör det. Här är mejlen:

 

Till: Lilly
Ämne: Detta har jag skrivit på fejan

 

 Den 25 maj

Jag är inte bitter men. Vi har beslutat skilja oss efter femton år ihop och två års äktenskap. Lilly gjorde slut på morgonen och låg hos nån annan på kvällen. Hon bedyrar att hon inte varit otrogen innan hon gjorde slut i alla fall. Det är en liten tröst men hon höll öppet att vi skulle separera på prov utan att tala om att hon hade nån annan. Jo jag är nog lite bitter ändå.

Jag behöver en dejt.

 

den 27 maj

Igår fick jag veta att hon bedragit mig också!

 

Och allt det är skrivet på sidor ungarna inte kan se.

 

Vadå skada? Du lämnar ju ut mig som våldsman typ, förbrytare. Och det är bara lögn.

Normalisering -my ass!

 

Jag har itne lämnat ut nått som kan skada ungarnma. Det¨är du som planerat detta länge. Det var helt oundvikligt att du skulle bli tvungen att leva ut flatalivetdrömmar. Jag borde verkligen fattat det.

 

Till Nisse

Subject: SV: Detta har jag skrivit på fejan

 

Jag har inte planerat ett flat liv, men kan människor inte ångra sig?

Jag vet att det är jag som gjort fel, som ska hängas ut flås levande och helst dö. Men det här funkar inte du får sluta!

 

Till Lilly

Subject: SV: SV: Detta har jag skrivit på fejan

Friday, July 27, 2012 3:02 PM

Jag ber ju bara att du skall vara lite bussig och sluta göra din familj och mig illa.

 

Jag hotar inte med nått.

 

Det är du som beter dig illa genom att leva ut ditt missbruk så att dina nära nästan går under. Du kan välja abstinens. Jag visste inget, jag han inte förbereda mig eller fick inte chans att ändra på mig. Du säger att jag hotar, vad hotar jag med?

 

Jag menar tycker du att jag inte skall prata med mina vänner?

Skall jag bara varaa tyst och itne skriva ett dugg?

Klart átt jag är arg och ledsen, du har ju gjort mig jävligt illa. Jag lever ut det på det sätt ajg kan, jag gör det dessutom utan att klippa sönder dina kläder obstruera att du skall hämta dina saker, jag har ju inte ens tagit nyckeln från dig. Jag hänger ut din post. du får ha dina saker kvar. Och du gnäller över att du får betala hyra, och går inte att prata med innan du blir arg,

 

Jag beter mig sjysst. det gör itne du.

 Slut på mejl

 

Jag har spridit betydligt mindre än hon. Jag har spridit sanningar.

 

När jag cyklade hem från jobbet var jag så jävla ledsen. En tjej från dansen messade när  jag var nästan hemma och ville ta en glass. Det slutade med att jag satt och bölade på stora torget med min glass. Och hon är förtjust i mig sen vi var på club x visade det sig. Jag berättade för henne att jag funnit att det inte är så jävla bra att jag raggar brudar hela tiden nu. Jag tror hon blev besviken.

 

Sen hämtade jag Slim på flyget. Vi hyrde film och köote kebab, Sen somnade jag i soffan. Os-invgningen var fin.

 

Lilly har fått en tvåa. Ska hon bo med unarna i en tvåa? Rätt åt na.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela