bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Papper försvunna

Publicerad 2012-07-25 11:20:36 i Allmänt

I förrgår började Lilly messa om att hon skulle ha lönebesked för att hon skulle skriva kontrakt på ny lägenhet. Hon fick tid att hämta det på lördag morgon och var nöjd med det. Ändå dök hon upp på em. och bara ringde på. Hade jag inte varit hemma hade hon gått in med sin nyckel. Hon är inte att lita på, det visste jag. Hon hittade inte alla besked som hon ville ha men gick. Strax började messa igen och jag letade åt henne men hon trodde att jag kastat det hon ville ha. Det hade jag inte, hon har slarvat bort det på egen hand. Jag har gett henne all post inklusive detta. Hon trodde mig inte utan kom tillbaks och trängde sig in i lägenheten med argumentet att hon har rätt att vara där för att hon står på kontraktet och att hon betalar hyra. Hon betalar bara en tredjedel men har mer än halva lägenheten belamrad med sina prylar.

Vi bråkade en del. Hon är så hatisk, det går inte att prata med henne. Hon tycker att jag beter mig illa. Jag har inte gjort nått… Utom att skickat jobbiga mess och det börjar bli länge sen nu. Hon tycker att jag måste gå vidare. Det ska jag men det är tidigt än, tidigt som fan. Jag påminns nästan varje minut om att familjen är splittrad, att lägenheten är tom att jag inte har några barn kvar knappt. Lilly har slagit allt i bitar. Hon behöver inte vara så hatisk. Det känns inte ett skit rättvist. Jag borde vara hatisk och sabba för henne så mycket jag kan… jag har inte gjort det heller.

Jag borde begripit att det bara var en tidsfråga innan hon skulle svika mig igen. Jag känner mig som en idiot och skäms mycket. Hon MÅSTE leva ut sina fantasier. Det är ett tvång för henne. Hon har inte varit tyst om att hon är bisexuell. Och hon har inte provat vara med en tjej innan. Det måste hon göra, hon är tvungen. Hon har därför hela tiden haft bakdörren öppen. Hon hade kvar sin bostadskö av den anledningen. Detta för att ha en lätt utväg när hon väl bestämde sig att dra. Och jag fattade inget! Det är helt sjukt, jag är ett jävla pucko. Jag kunde inte tänka mig att hon skulle skita i allt detta trots att hon bedragit mig tidigare. Vad är det med mig egentligen?

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-07-27 10:55:53

Byt. Lås. Kram.

Svar: Jag kan låsa med överlåset men hon betalar fortfarande hyra för att hon har sina grejer kvar tills hon flyttar. Nu har hon en lägenhet på gång.
Nisse Hulth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela