bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Så helvetes ensamt

Publicerad 2012-07-26 13:12:25 i Allmänt

Det är så ensamt hemma, tomt, ledsamt, patetiskt. Det är ingen idé att  laga mat. Soffan som vi slogs om platser i gapar tom. Jag vill inte ligga i min säng, jag sover ofta på soffan, slocknar med tv:n på.  Ingen som skulle svara om jag ropade hej som jag brukade, eller hallå om jag hörde nån gå i dörren. Från fem till en.

Igår var jag på Club x, bandet var strålande. Jag fick en önskelåt och en hyllning från bandet för att jag är deras trognaste stammis. Det värmde. Sen blev jag lite full och försökte ragga med en tjej hem. Lite hångel men ingen ligga. Bra fast tomt det med. Det enda som funkar ordentligt är dansen.

Lilly vill ha Slim tidigare, att han ska komma i helgen så hon slipper vara ensam för att hennes flata ska bort. Jag låter henne få han på söndag. Varför gör jag det? Dum i huvet, det blir en tom dag och natt extra. (få han? som om han är en vara)

Hon har fått en lya i söderförort och inte långt ute i Tumba. Synd men bra i längden.

Jag styr upp dejter på happypancake som en dåre. Tre på gång. Så måste jag göra slut med Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela