bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Inte leva flatliv!

Publicerad 2012-07-17 10:38:42 i

Lilly skrev i nått sms att hon inte vill leva flatliv. Det är ju det hon gör! Hänga på gaykrogar med sin feta flata och vara fet flata själv. Det är ju det hon gör, ju. Och jag ältar.
 
Jag säger det igen. Egotrippad flatfantasi som hon lever ut. Hon har inte en tanke på hur det skadar hennes barn och allra minst hur det skadar mig. Varför i hela helvetet gifte hon sig med mig för två år sen? Hon tjata tills vi gifte oss. Jag ville inte gifta mig. Inget nytt har hänt sen dess som hon inte visste om mig. Ändå skiter hon i det nu. Jag är sjukt bitter. Hon bedrog mig och förådde sin familj.
 
Hon kan dock inte må bra nu. Hennes viktuppgång är helt fantastisk. Den måste vara minst tio kilo!? Den ger mig skadeglädje. En annan sak som jag gör mig lite ambivalent skadeglad är att hon nu tittar på lägenheter i Tumba. Det är rätt åt henne att hon får bo där ute. Helt utan vänner i förorten, hon blir jävligt isolerad. Samtidigt får ungarna åka långt och kanske inte är så pigga på att bo hos henne. Jag önskar inte barnen det. Samtidigt som jag önskar att hon får mycket skit av dem och att de inte VILL vara hos henne... Men jag önskar inte att barnen har en dålig relation till sin mor. - Jag vill Lilly illa men ungarna väl. Det är inte förenligt.

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2012-07-25 17:56:18

Förstår dig :)

Svar: Tack
Nisse Hulth

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-28 23:13:05

Hej, hittade din blogg av en slump. Lider och ältar med dig. Jag är gravid, bedragen och lämnad. Du kan kolla min blogg om du vill.

Svar: Det finns fler. Det unnar men ingen men ett stöd att se andras erfarenheter.
Nisse Hulth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela