bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Prometheus

Publicerad 2012-07-18 10:35:44 i Allmänt

Igår såg vi Prometheus. Den var bra men hade en del irriterande ologiskheter och jag blir så jävla trött på att alla filmer måste ha en cliffhanger till uppföljaren.

 Innan sprang vi runt Årstaviken och jag kunde hålla ”högt” tempo hela vägen med ordentlig puls och flås. Anna hann inte med och det var oväntat. Hon har mer löparkropp. Nästan hemma mötte jag Lilly som motionspromenerade. Hon nickade aggressivt. Hon var ännu fetare och allt för tung för att kunna springa. Bra att hon rör på sig men jag kommer inte att gilla när hon blir snygg. Nederlag i motsats till vinsten jag känner nu när jag är i form och inte hon. Jävligt ogeneröst av mig, jag vet men jag unnar henne intet. Hon beter sig svinaktigt åt och är inte värd vänlighet.

Efter filmen skulle vi ta en öl. Jag tog fyra. För många. Harald säger att jag skall träna och vara försiktig med spånken. Han har rätt.

Åska nu som igår. Hoppas jag får cykla hem i regn. Det fick jag inte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela