bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Seglat

Publicerad 2012-07-10 11:29:18 i Allmänt

Seglade i helgen på en lånad båt. Det var kul. Kantareller och hjortron i mängder.


Annars tänker jag att Lillys skäl för att göra slut bara är svepskäl. Hon blev förälskad och bedrog mig. Hon kastar bort vår familj och våra 16 år i papperskorgen för en förälskälse. Och jag ältar och ältar. Jag vill komma över detta men inser att det kommer att ta ett tag. Typ ett år säkert.

Och varför stretar jag och vill ha henne tillbaks? Hon har förfan knullat min bror, min bäste vän och bedrog mig systematiskt. Nu har hon gjrt likadant. Hon är utslängd. Bra med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela