bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Vara vänner?

Publicerad 2012-07-15 08:24:15 i Allmänt

 
 
Hon vill att jag skall vara hennes vän. Hur fan resonerar hon om hon vill det? Knukka din mans bror, bäste vän, knulla runt på nätet sen lever du med honom tills han försörjt dina barn och gett det en mycket bättre uppväxt än du klarat själv. Leta hela tiden efter nått bättre och fantisera om andra framtider. Dröm om medelklass flatliv med hund eller katt. Sen när du skaffat dig ett bra jobb efter att han försörjt dig genom  massor av år i plugget eller sjukskriven hittar en skitful tant som vill ha dig. bedra honom då och flytta hem till henne. Överväg inte ens att avvakta ett par månader med att inleda en ny relation för att få saker att lugna sig lite. Nä tänk bara på dig själv och lägg sen ut allt på fejsbok.
 
Hon vill att jag skall sluta skriva denna blogg, Hon vill inte att jag skall länka den till fejsbok heller. Varför inte då? Skäms hon eller?
 
Hon är i alla fall jävligt arg.
 
Jag är inte hennes vän, hon har gjort mig mer illa än vad min bror gjort. Hon vill inte göra det minsta för mig. Hur kan hon tro att jag vill vara hennes vän. Jag vill vara hennes man (att det inte gått över är sjukt). Jag skulle kunna tänka mig att inte vara fientlig om hon slutar vara fientlig mot mig, jag vill dock inte vara hennes vän. Personer som sviker och ljuger är inte värda vänner, de är värda spott och spe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela