bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

2012 juni 21

Publicerad 2012-06-22 09:45:49 i Allmänt

På landet i norra norrland. Kom hit igår kväll. Det är lugnt och skönt, har klippt gräs och knallar omkring i gamla snickarbyxor och farbror Inges träskor (farbror Inge dog tjugonolltre). Jag får skavsår på fotryggarna och sätter på plåster mot det. Ungarna har hjälpt till att klippa med kantmaskinen och kratta upp gräset som inte hamnade i gräsklipparens uppsamlare.

Lilly har kommit på att hon skall kräva del av de pengar jag sparat till ungarna och deras kusiner för att kompensera för att de träffas så sällan. Grundplåten till det är 25 tusen som jag inte betalade tillbaks när min bror sålde sin del i vår gemensamma båt efter att jag fått reda på att han knullat Lilly. Jag vill säga till henne att hennes barn betalar henne då för att hon knullade honom. Dyr hora som betalas av barnen till horan och horkarlen. Eller? Jag drömmer och ältar att vi tar det till domstol där våra versioner tas med i protokollet. Jag och Lilly har ju ett avtal om att de pengarna skall gå till ungarna och kusinerna så att de kan göra nått tillsammans.

Anna, mina gamla jobbarkompisar skickar uppmuntrande sms, det hjälper lite. Annars tycker jag att sorgen tar över mer och mer från ilskan. Det är nog bra men det känns lite som om jag böjer på min heder om jag inte är arg. Det behöver inte vara så. Nu skall jag försöka sova lite.

Ingen uppkoppling här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela