bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Desperat saknad

Publicerad 2012-06-15 17:05:03 i Allmänt

Jag saknar henne så att det värker. Jag har en klump i magen om jag inte är full. Jag vaknar varje natt och undrar var hon är. Inatt som Anna här men hon är inte ett fullt substitut. Jag vet att hon aldrig kommer tillbaks. Hon är som om hon vore död fast inte. Istället har jag fantasier framför ögonen att hon hånglar och knullar sin nya feta älskarinna. Det är så svårt att acceptera. Idag åker hon tåg till Örebro, av alla ställen och sover på hotell med henne. Vafan, jag blir galen. Är galen. Jag skall försöka baka pizza till mig och Slim. Det kommer gå men jag har svårt att vara närvarande. Jag tänkte bjuda en granne men han svarar inte. Desperation hela jävla tiden. Efter lunch somnade jag när jag hade en klient. Jag sitter och noddar som en roppetorsk. På måndag ska jag köra hundra mil, hur ska det gå?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela