bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Det går inte så bra

Publicerad 2012-06-12 11:31:50 i Allmänt

Igår blev det sms-terror. När Slim kom hem hade han inte med sig några kläder eller nått. Han gick först och hämtade sin smutstvätt. Senare visade det sig att han inte hade sina hygienartiklar. Han hämtade de också. Jag utnyttjade tillfället att börja tjafsa med Lilly i sms jag vill ha henne att erkänna sitt missbruk. Detta är idiotiskt, jag vet att det är meningslöst men fortsätter som en ostoppbar maskin när jag väl kommit igång. Det är hämnd jag är ute efter då, antar jag.

 

I vilket fall som helst. Lilly anser inte att hon återfallit. Hon anser att hon väljer ett nytt liv. Jag anser såhär i perspektiv när jag inte tjafsar med henne att hon nog gör båda delarna. Hon blev förälskad och drömde om ett nytt liv med Maire när hon var med mig. Jag antar att hon började med det när hon var dagmatte åt min arbetskamrats valp under sista året på sopis. Hon såg deras ”perfekta” flatasamboförhållande och började drömma. När hon sen fick en flata som jobbarkompis drog det igång hennes beroende. Hon gick inte på möten då. För några månader sen började hon leva ut det. Som ursäkt, kan hon använda mitt beteende av att jag kritiserar och invaliderar hennes tankar och känslor.

 

Hon har rätt i att jag kan vara svinaktig. Hon har fel när hon gör mig till ett svin hela tiden för att få leva ut sitt sex-missbruk. Hon borde gett mig ett ultimatum.

 

Igår fick jag dessutom veta att Maire kom hem när barnen var där. Det hade Lilly lovat inte skulle hända. Slim klagar över att det är trångt som fan där. Han tvingas dela soffa med Fia. Men det var bra att de hade en terrass han kunde gå ut på, sa han. Dock hade där varit två studentmottagningar under veckan.

 

Jag och Anna har överenskommit att vara "ihop" över sommaren och utvärdera i september. Jag är redan inne på att inte fortsätta då. Jag tänder inte helt på henne trots att hon är perfekt på alla sätt. Jag vet inte om det är för att det är för tidigt. Jag älskar ännu Lilly. Jag misstänker dock att det kan vara så att jag inte är kompatibel med hennes kropp. Med Lilly och andra jag vart kär i har det stämt så bra direkt, som om kroppar och kön passar ihop, likt legobitar eller så. Med Anna är det inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela