bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Hemmamatch och osvar.

Publicerad 2012-06-09 19:40:41 i Allmänt

Dejten gick bra kan man säga. Vi satt på OT och tog en hamburgare sen skulle vi dansa men istället gick vi hem till mig och knulla. Vi bestämde direkt att vi skall hålla ihop till slutet av sommarn. Hon är skidentusiast, textilkunnig och jobbar på dagis. Jävligt snygg, och har vackra händer. Hon rodnar när jag ger henne komplimanger. I morrn åker jag hem till henne i hennes stuga i skogen. I kväll blir det lindy.

 

Allt är jävligt ambivalent. Lilly svarade: Jag har läst ditt mail och kan inte svara i dag. Lycka till på daten det är du värd. Hon vill fortsätta knulla, flata tror jag. Hon vill inte ta tag i sina problem. Hon berättade också att älskarinnan dricker för mycket. Ungarna bör inte vara där, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela