bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

inget svar

Publicerad 2012-06-29 10:22:42 i Allmänt

Lilly har inte svarat på mitt sista mejl. Jag kollar inboxen hela tiden, nervöst. Jag antar att hoppet är mycket litet samtidigt som jag inbillar mig att jag skickat det fel eller att det inte är skickat alls. Jag måste kolla det idag. Jag är helt knäckt.

 

Sista dagen i Norrland. Det måste städas och göras klart. Igår åkte vi till raggarcafé och efter det till Steel park i Luleå och skejtade. Två lantgrabbar var med och de vill börja skejta nu. Vi hann knappt hem till middagen hos tremänningen. Fia blev kvar när vi drog ut och tog upp näten (tomt). När jag bastat vid tolvtiden var hon fortfarande inte hemma. Jag gick upp och kollade efter henne. Hon satt och kolla tv-serier med tremänningens dotter. Det var bra för hon har inte gjort ett skit på hela tiden, bara sovit eller kollat tv. Nu är det nog dags att börja jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela