bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Mer ältande, kanske repris...

Publicerad 2012-06-16 09:26:55 i Allmänt

Lite mer ältande. Lilly knullade med min lillebror 2002, hon hånglade med honom på fester och i baksätet när hans fru körde dem hem efter en fest. Hon hade fantasier om att bli ihop med honom under flera år. Hon hånglade med min bästa vän på min storebrors 40:årsskiva. Hon hånglade med främlingar på krogen. Senare började hon ragga folk på nätet. Hon cyklade iväg när jag la barnen och knullade med en snubbe en bit bort sen kom hon hem som ingenting. Jag har alltid vart en jobbig jävel och oempatisk och rullgardinen går ner när vi grälar och jag ger mig inte. Vi gick i familjerådgivning för det och då upptäckte jag ett sexmejl så det tog jag upp på rådgivningen, hon ljög och sa att det bara var det enda hon gjort. Sexchattat lite, jag var så arg att hon började gråta och sprang ut. Några dagar senare hittade jag mer i datorn och läste hennes dagböcker. Hon kapitulerade och jag slängde ut henne. Hon sökte hjälp i tolvstegsgrupper för sex-missbrukare. Hon flyttade hem. Hon ändrade sitt liv, jag var galen och krävde ständiga gottgörelser i form av att hon fick hjälpa mig i min hämnd på min bror. Jag kunde i början väcka henne om nätterna och kräva  detaljer och om vilka hon varit med. Jag pumpade och pumpade, det blev värre och värre. Tillslut berättade hon om min bror och bäste vän. Fy vad jobbigt det var att höra att hon varit kär i min bror vid sidan om i flera år och fantiserade om ett liv med honom. Hon berättade att hon hade en fantasivärld parallell med att hon levde livet med oss i familjen och älskade mig på riktigt ändå. Fy vad det känns bittert nu att jag fortsatte med henne. Detta är precis vad hon gjort sista året igen. Hon har velat göra slut och varit kär i en arbetskamrat och gjorde inte slag i saken förrän jag kom på henne. Hon planerade med mig fortsättning på livet fast hon gick och tänkte göra slut hela tiden. Hon tycker inte att hon gjort med än lite krångligt avslut utan att det var ok för att hon lärde känna sin älskarinna innan hon blev kär i henne!?

 

När jag säger att hon beter sig jävligt illa åt och respektlöst svarar hon; Jag hör vad du säger men håller inte med. Hon vill inte försvara sig eller prata om det. Kanske klokt för när vi pratar spårar det ur.  Det är lika bra att vi håller oss isär så mycket som möjligt för från min sida har jag svårt att känna nått annat än hat när jag pratar med henne nu. Jag har upptäckt nått som kan ge mig lite hämnd kanske.? Vi är gifta och hälften av hennes är mitt. Hon har en pensionsförsäkring som jag tänkte kräva hälften av sedan vi blev ihop men när man är gift så kan jag kräva hälften av det totala beloppet.

 

Jag tvättar idag på morgonen. Det är den sista tvättiden som Lilly skrivit upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela