bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Midsommarafton 2012

Publicerad 2012-06-22 09:47:04 i Allmänt

Vi ringdes två gånger igår, jag och Anna. Det hjälper som satan. Jag gillar henne och hon är upp över öronen förälskad i mig. Jag känner mig fortfarande lite ohederlig för jag älskar henne itne nu i alla fall. Jag tänker att jag kommer att göra det om vi fortsätter. Ett problem i sammanhanget är då att jag inte tänder på hennes kropp så mycket. Hon är mycket vacker att se på men jag tycker att den är lite pojkaktig, är jag homofobisk på en kvinna. Det är ju larvigt. Hon är fan perfekt på alla sätt och jag kommer att börja gilla hennes kropp om jag bara ger mig hän och njuter av henne. Sug i dig av allt det goda bara, Tomas! Jag minns när hon kom ut från Södra station och jag sa perfekt direkt, det är fan sant.

Det är lite trist att vi inte är bjudna nånstans ikväll. Det kan man junte bara räkna med men ändå så känns det lite ensamt. Tremänningen skall till nån annan granne. Jag har i alla fall skaffat entrecote och sill. Jag får dra och köpa lite mer läsk och godis. Är detta det första inlägget där jag inte ältar Lilly? Positivt, eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela