bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Mina chanser till en ny familjförsvann 2004

Publicerad 2012-06-12 15:03:21 i Allmänt

Jag hade gärna haft fler egna barn. Jag ville ha en dotter som heter Sally efter min farmor. Om jag hade gjort slut med Lilly förra gången hade jag sannolikt skaffat en ny fru och vi skulle skaffat barn. Kanske skulle det då blivit en dotter som hette Sally? Det är ytterligare en anledning att vara bitter. I höstas eller var det förra våren blev Lilly gravid. Jag ville att vi skulle ha barnet. Vi gick till kuratorn på mödravården och snackade. Vi beslutade att göra abort. Lilly ville inte ha barnet, jag ville men spelade med att det var ett bra beslut. Nä, jag spelade inte med! Jag hade lite kalla fötter jag också. Nu vetefan om det inte var en jävla tur att vi gjorde abort. Eller? Jag är sjukt ambivalent. Slutsatsen som jag kommer till idag är att jag är ett pucko som inte gjorde slut 2004. Då hade jag haft mycket större chans till en ny familj. Nu känns det jävligt kört. Jag är fan snart femti. Bittert.


Jag skall leta reda på den bekännelse jag tvingade av Lilly 2004.  Hon fick skriva ned alla sina otrogärningar så att skulle veta. Sen lägger jag den här.

Det gick sjukt lätt att träffa folk på dejtingsajter. Jag fick tipset av en gammal kollega om en som är gratis: happypancake.se , den var bra. Så anmälde jag mig till match.com också och där blir man lurad av deras sjukt försåtliga betalningssystem. Det såg ut som om man skulle betala 149 men det kostade över 800 tillslut. Dessutom suger Match.com, använd den inte!

Nu har jag stängt ner bägge. Jag fick fyra dejter direkt på HP men ingen på match. Jag blev tvungen att boka av två träffar för att jag träffat Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela