bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Nu går jag på dejt

Publicerad 2012-06-08 18:01:05 i Allmänt

Hon kom förbi och hämtade posten. Jag gav henne tillbaka nyckeln för hon tycker hon har rätt till lägenheten. Hon skyller mig för att hon knullar en annan. Hade jag inte slängt ut henne hade hon inte gjort det säger hon. Så var hon värsta skitstollt över att hennes älskarinna inte bor där denna vecka när ungarna är där. Jag litar inte på att hon inte gör det hela veckan. Hon säger att det är mitt fel att hon knullar en annan!! Nått som kanske är mer rätt är att hon tröttnat på att jag alltid kritiserade henne. Hon säger att jag hela tiden sa åt henne att hon gjorde fel vad hon än gjorde. Det kan stämma en del. Dessutom invaliderade jag henne genom att säga att hon inte skulle kritisera mig. Hennes känslor och tankar var inte värda lika mycket. Det har hon nog rätt i. Jag hade bara velat att hon skulle sagt det som ett ultimatum och låtit mig försöka göra nått åt det. Och gå sen. Det gjorde jag med hennes sex-missbruk. Hon var tvungen att sluta med det. Och det gjorde hon tills hon tog återfall nu. Hon ser det inte som et återfall för att hon lärde känna henne innan hon hånglade med henne?? Sjukt.

 

Jag är så arg, jag älskar henne så mycket. Jag brukade ligga och hålla om henne när hon sov. Jag höll handen på hennes bröst. Hon var så van vid det att hon la sig tillrätta i sömnen när jag la armen om henne. Jag vill inte ha nån annan. Sjukt.

 

Jag skrev följande mejl efter hon gått:

Ok Lilly.
Du vill skiljas. Jag vill det med nu också, det är oundvikligt. Däremot får du nu ett erbjudande att överväga. Jag älskar dig, jag vill inte ha någon annan, jag vill bli gammal och dö i din famn. Jag vill ligga och hålla om dig när du bara är en rynka och min hand håller ditt bröst.

Vi kan flytta ihop om två år så eller när du botat ditt missbruk och levt i abstinens en lång tid. jag lovar att under den tiden göra samma sak, alltså inte ragga brudar. Jag lovar också att öva som fan på att lyssna, att inte kritisera och att validera känslor. Jag söker professionell hjälp för det.

Detta erbjudande gäller tills jag hittat någon annan. Jag hade en dejt förrgår, har en idag, en i morgon och en på söndag. Om du säger ja slutar jag genast att dejta och kollar inte på någon annan tills vi flyttar ihop igen.

Jag älskar dig. Det kommer dock snart att gå över om vi inte förbinder oss. Kärlek måste vara
nära och inte långt bort. Vi har klarat mycket och kan klara detta också.

 

Är jag sjuk i huvet?

Nu har jag strukit en skjorta, duschat, fixat håret och skall ut på dejt med en tjej från happypan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela