bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Nytt mejl

Publicerad 2012-06-27 13:11:36 i Allmänt

Jag skall prova att skriva ett mejl till Lilly.

 

 

Hej Lilly

Jag undrar några saker. Vår familj och mitt liv har slagits i spillror. Jag kommer nog ut på andra sidan nån gång men det kommer inte vara som din vän tror jag. Du har gjort det som du lovade att aldrig göra mer. Du har bedragit mig. Inte nog med det du har ljugit mig rakt upp i ansiktet igen om flera saker. Jag kan inte lite på dig mer. Jag har stort moraliskt övertag på dig i hela denna historien. Du bedrog mig och planerade ett nytt liv med nån annan. Du drog dig undan mig och fick mig att fråga tillslut. Jag är en så självupptagen människa att jag inte fattade vad det var frågan om men jag frågade tillslut ändå. Du har nu inlett ditt nya liv helt officiellt på fejsbok och allt.

 

Nu till det jag undrar: varför fick inte jag någon ny chans av dig? Du tror mig inte om att kunna ändra mig, eller hur? Men du sa att du älskade mig, att du bara hade en attraktion till den andre. Varför fick jag då inte chansen att försöka ändra mig? Varför tycker du inte att jag var värd det? Jag har ju gett dig chansen flera gånger. Du fick stanna fast du bedragit mig så illa. Jag trodde dig om att du ändrat dig. Till och med nu, fast du bedragit mig ytterligare en gång och ljugit fick du en chans till av mig. Jag bad om en hans men du ändå valde Maire som du bara hade en attraktion till. Varför?

 

Dt gör så jävla ont det här. Du gör mig så illa. Svar kanske inte finns men du skall veta att du gör mig illa. Du skall också veta att du gör barnen illa. De vill inte det här.

 

Kanske får jag svar. I kväll grillar vi med tremänningen och deras ungar. Jag har köpt finöl och fläskkarré. Jag längtar hem men inte till lägenheten. Det kommer att bli jobbigt att vara där. Lilly skulle köpa flyttlådor och börja plocka ihop. Jag känner en mycket stor ovilja att börja flytta igen. Det är så helvetes mycket jobb. Jag vill att allt skall vara klart med det…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela