bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

På club

Publicerad 2012-06-14 09:32:26 i Allmänt

Jag och Anna gick på min stamclub igår. Jag och Lilly har gått där i tio år. Club-värdarna (nöjesprofiler) frågare hur jag hade det. Jag berättade, de tyckte synd om mig. De tyckte det var bra att jag väntade på en dejt. Det blev en trevlig kväll även om mycket få dansade som det brukas på den klubben. Kan ha att göra med att den flyttat från ett litet ställe till ett av stans absolut största. Efteråt hånglade jag och Anna i en park för jag vill inte att Slim ska behöva träffa nån ny än. Vi kommer inte träffas på typ tre veckor nu. Jag tar ju med ungarna till Norrland på måndag.

Här är en fejsbokkonversation jag har med en mycket god väninna i södra Sverige:

Elinor:
Hur har du det

Nisse Hulth: 

Jo sådär. Jag är galen av svartsjuka och ensamhet. Jag försöker ta det lugnt men triggas i alla kontakter med Lilly. Ikväll ska vi ordna räkningar och annat. Jag ska verkligen jobba på att inte spinna igång men fruktar att det inte går. Hon lever ut ett romantiskt liv med sin nya. Igår satt vi bredvid varandra på skolavslutningen och hon öppnade sin kalender och jag såg att hon skall bort över helgen med henne på hotell. Jag blir sjukt fan.... Jag kommer ihåg hennes tidigare redogörelse om hur hon drömde om romantiska utsvävningar med min bror och andra. Nu lever hon ut mina värsta mardrömmar, och det är slut.

Men jag träffar en äventyrerska som bor i en liten stuga med sina barn i Årsta havsbad. Hon lever för att åka telemarkskidor. Igår gick hon och jag på club. Hon är så kol och vacker och jag mår bra med henne. Vi har överenskommit att vara ihop till slutet av sommaren och se hur vi går vidare då. Jag berättar för henne och är orolig att jag utnyttjar henne men ho säger att hon väljer det och att hon kanske utnyttjar mig...

Elinor:
oj.... allting.. svartsjukan förstår jag.. hu.. oj kalender.. oj äventyrerskan... men verkligen försök ej ses du o åsa. varför måste ni mötas? har ni fixat boende på olika håll nu?

Nisse Hulth:
Vi måste fixa räkningar och komma överens om lägenheter och annat kring barnen. Jag vill verkligen träffa henne samtidigt. Jag längtar nått så oerhört efter henne. Fysisk saknad jag fan aldrig upplevt tidigare. Inter riktigt friskt att då bara bli arg och aggressiv... Jag skall försöka lågga band på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela