bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

Personbevisen låg i posten

Publicerad 2012-06-08 17:57:33 i Allmänt

Personbevisen för skilsmässan låg innanför dörren i varsitt kuvert från skattemyndigheten. Jag messade Lilly att hon får hämta dom. Jag har låtit henne fixa allt kring skillsmässan. Hon ville komma när jag var ute och gå in med Lillgrabbens nyckel. Jag gick inte med på det. Sen fortsatte messandet mest hela kvällen och blev grovt. Jag var på födelsedagscurry med en polare. Och drack nåra bira. Jet hjälpte säkert till att förgrova det hela. Jag är inte nöjd med att jag inte kan kontrollera mig utan spårar ur hela tiden. Jag skulle vilja vara korrekt men barsk och ohjälpsam. Det skulle ge mig mer moraliskt självförtroende. Lilly har gjort sjukt fel och vet att hon orsakar skada med sitt beteende. Jag har inte rätt att göra fel för det. Jag har rätt att inte hjälpa henne för att jag tycker att hon inte förtjänar hjälp men inte att straffa henne med skäll, okvädningsord och baktaleri. Jag har till exempel skrivit lite på loggen på fejan, dock i en begränsad grupp. Många vänner reagerade på det. Det var det som var meningen. Nu fixar jag en anonym blogg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela