bedragenigen

Otro, sex-missbruk, svek och skam. Den 6 juni 2012 skrev jag: För mindre än en månad sedan hade jag en familj. Den finns inte kvar längre.

svar

Publicerad 2012-06-28 11:19:41 i Allmänt



Message flagged
Wednesday, June 27, 2012 3:22 PM
Hej
jo du borde fått en chans. När du tog av dig ringen och var arg blev jag förvånad. Hade du berättat hur ledsen du var hade det varit enklare att samtala. Din ilska har varit så förgörande.Du är alltid arg på mig. Allt är mitt fel och jag stod med skulden var dag för vad som hänt. Det var känslan av att aldrig bli fri jag ville lämna. Men du personifierar den. Du upprätthöll den. Att du givit mig flera chanser har väl med att göra att jag sade att du hade rätt. Att jag inte tjafsade emot dig i allt. Jag upplever att du tog dig rätten att bestämma över mig och det skulle du inte ödmjuka dig att ändra dig i det. Attraktionen jag kände för Maire grundade sig i att hon är både kunnig, intresserad att samtala utan att ha rätt och jag kände en respekt för mig som person. Det vet jag inte om jag känt från dig någonsin. Hade jag sagt detta till dig hade du sagt att jag hade fel.Vad är det slm gör att du bara förstår hot och inte vanlig samtalston? Hur kan du göra så mot oss? Att det bara är ditt ord som gäller? Vet inte om det svarar på dina frågor. Visst hade jsg trott att du var intresserad av att ändra dig och inte bara oss hade jag chansat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela